Ulotka, to jedna z najbardziej popularnych form reklamy. Przeczytanie jej powinno zająć jak najmniej czasu, dlatego jej treść musi być stworzona w odpowiedni sposób. Prawidłowo zrobiona ulotka łączy elementy graficzne oraz tekstowe tak, by była czytelna i atrakcyjna dla potencjalnego klienta. W dobie wszechobecnej komunikacji trudno zająć czyjąś uwagę na dłużej, a efektywna kampania ,,przyciąga jak magnes’’ nowych interesantów. Jak zrobić dobrą ulotkę, która zainteresuje wielu odbiorców?
Budowa ulotki
Ulotka musi zawierać niezbędne elementy, aby odbiorca mógł z niej skorzystać. Są to:
– Nagłówek, gdzie najczęściej umieszczone jest logo oraz nazwa firmy.
– Tekst reklamowy, czyli zredagowane informacje, czego broszurka dotyczy.
– Slogan popierający lub identyfikujący kampanię.
– Ciekawa forma i elementy graficzne.