idesign-Agencja Reklamowa Szczecin

Blog

Najnowsze pomysły, ostatnie realizacje...

Ulotka reklamowa Szczecin

BUDOWA ULOTKI

Ulotka, to jedna z najbardziej popularnych form reklamy. Przeczytanie jej powinno zająć jak najmniej czasu, dlatego jej treść musi być stworzona w odpowiedni sposób. Prawidłowo zrobiona ulotka łączy elementy graficzne oraz tekstowe tak, by była czytelna i atrakcyjna dla potencjalnego klienta. W dobie wszechobecnej komunikacji trudno zająć czyjąś uwagę na dłużej, a efektywna kampania ,,przyciąga jak magnes’’ nowych interesantów. Jak zrobić dobrą ulotkę, która zainteresuje wielu odbiorców?
Budowa ulotki
Ulotka musi zawierać niezbędne elementy, aby odbiorca mógł z niej skorzystać. Są to:
– Nagłówek, gdzie najczęściej umieszczone jest logo oraz nazwa firmy.
– Tekst reklamowy, czyli zredagowane informacje, czego broszurka dotyczy.
– Slogan popierający lub identyfikujący kampanię.
– Ciekawa forma i elementy graficzne.

Niestandardowa forma ulotki

Ulotki i katalogi , które znajdują się w lokalach firmowych, tworzone są w inny sposób niż te, kolportowane na przykład przy ulicach w Szczecinie . Podczas etapu planowania tego rodzaju nośnika reklamy, najpierw określony musi być ich cel,
a forma wizualna projektowana jest dopiero na końcu. Specjaliści do spraw marketingu znają zasady tworzenia nośników reklamowych i stosują szereg zabiegów, dzięki którym ulotka jest ,,jak najprzyjemniejsza dla oka’’.

nowe technologie

Nowe technologie poligrafii, pozwalają tworzyć bardziej fantazyjne projekty z uwzględnieniem druku wypukłego lub wklęsłego, oraz niestandardowe formaty papieru. Takie zabiegi przykuwają uwagę i
pozwalają na zwiększenie zainteresowania broszurą. Dobry projekt graficzny i odpowiednio zredagowany tekst buduje pozytywny wizerunek firmy i przynosi wiele korzyści.

 

Pomimo upływu lat ulotki reklamowe nadal są jedną z najpopularniejszych form reklamy. Cyfrowe kanały dystrybucji stopniowo zmniejszają udział branży druku wielokanałowego, lecz taka forma promocji nadal pozostaje korzystna i efektywna. Przede wszystkim małe i lokalne biznesy w miastach takich jak Szczecin , mogą wiele zyskać dzięki kampanii opartej na ulotkach. Mogą w ten sposób dotrzeć bezpośrednio do grupy docelowej. Nie należy jednocześnie zapominać o innych formach promocji, gdyż tylko łączenie różnych kanałów pozwala na pozyskanie dużej ilość pożądanych petentów.

Z chęcią odpowiemy na twoje pytania

Kontakt

media społecznościowe

Napisz do nas